Silver
- 2 timmars användarstöd per månad
- 2 versionsgenomgångar per år
- 8 timmars konsultstöd per kvartal
- Draftit Lön Expert
Servicepaket är en kombination av våra mest efterfrågade tjänster som support, kompetensutveckling, utbildningstjänster, konsulttjänster och experttjänster som vi har paketerat i ett smidigt månadsabonnemang.
Du kan välja mellan tre olika nivåer av servicepaket som anpassas efter dina specifika behov: Silver, Guld och Diamant.
Välj det paket som passar dig bäst och låt oss hjälpa dig att nå nya höjder.
FAQ
Prenumerationsperioden löper över 12 månader och förnyas automatiskt varje år. Din första månad börjar när du aktiverar ditt servicepaket.
Den initiala bindningstiden för ett servicepaket är 12 månader. Därefter övergår det till en tillsvidareprenumeration med 3 månaders uppsägningstid.
Ja, under de första 12 månaderna kan du byta till ett högre servicepaket om dina behov förändras. Efter bindningstiden kan du även byta till ett lägre paket om så önskas.
Efter den initiala bindningstiden på 12 månader gäller en uppsägningstid på 3 månader för att avsluta eller ändra ditt servicepaket.
Ej utnyttjat användarstöd förfaller vid månadsslutet, medan konsultstöd som inte används förfaller efter varje tremånadersperiod. Versionsgenomgångar och SDM-dagar förfaller efter 12 månader. Planera in och utnyttja dina tjänster i tid för att maximera värdet av ditt paket.
FAQ
För att beställa användarstöd, logga in på vår Community och skapa ett ärende till support.
Ja, det finns en minimidebitering på 15 minuter per ärende om du har ett servicepaket. Om du inte har ett servicepaket gäller en minimidebitering på 30 minuter per ärende.
För att beställa konsultstöd, logga in på vår Community och skapa ett ärende till support, precis som för användarstöd.
Anmäl dig till versionsgenomgångar genom att logga in på vår Community och gå till menyn "Utbildning". Där kan du välja de tillfällen som passar dig bäst.
Logga in på Draftit Lön Expert eller Draftit HR Expert med de användaruppgifter du fått. Inloggningslänken finns i din dokumentation.
Kontakt
Har du frågor eller vill du veta mer om HR+ och våra tjänster? Våra experter är redo att hjälpa dig. Ta steget och få personlig service idag!
Ordlista
Lägg ett ärende till vår support för snabb hjälp när du inte kan vänta på en konsult:
En Service Delivery Manager (SDM) är din centrala kontakt för hantering av operativa frågor, förvaltning och utveckling: