HRM-system

Parallella anställningar

HR+ gör det enkelt att hantera parallella anställningar, oavsett hur många roller dina medarbetare har. Systemet säkerställer att lönen samlas automatiskt i en enda korrekt utbetalning.
2508_gul
Skovde_logo
KTH_svart
sveaskog_svart
praktikertjänst_svart
max_svart
smurfit_kappa_svart
norlandia_svart
kone_svart
arctic_paper_svart
postnord_svart
ica_svart
filmstaden_svart
ambea_svart
SVT_svart
7538_gul

Vad är parallella anställningar?

Inom större organisationer är det inte ovanligt att medarbetare har flera roller samtidigt, vilket kan göra lönehanteringen komplex. Till exempel kan en lärare ta sig an uppgiften som biträdande rektor på deltid, och en butiksanställd kan få ett uppdrag som tjänsteman. Varje anställning kan dessutom ha olika semesterregler, lönestrukturer och arbetsvillkor. HR+ automatiserar dessa processer och säkerställer att alla villkor följs, medan lönen samlas i en enda korrekt utbetalning.

Betydande fördelar parallella anställningar i HR+

User-Friendship-Group--Streamline-Sharp

Användarvänligt

Enkel inloggning, tydlig överblick och smidig självrapportering som underlättar för medarbetare att hantera sina anställningar.
Panorama-Horizontal--Streamline-Sharp----Material-Symbols

Flexibelt

Möjlighet att enkelt hantera historik, avtalsbyten samt återanställningar för varje roll.

Refresh-Location--Streamline-Sharp

Samlat

All information och lön för flera anställningar samlas på en och samma lönespecifikation, vilket ger en tydlig översikt.

Parallella anställningar

Inga problem!

Man_Phone_gul1

Effektiv hantering av flera roller

Med HR+ kan både anställda och löneadministratörer hantera flera anställningar med enkel rapportering av tid och resor för varje roll. Automatiserade semester- och löneberäkningar sparar tid och minskar fel, vilket gör att alla kan arbeta mer effektivt.
8653_square_gul1

Flexibilitet för större företag

HR+ är byggt för att hantera ett obegränsat antal anställningar, oavsett företagets storlek eller arbetsrollernas komplexitet. Systemet säkerställer att varje anställning behandlas individuellt samtidigt som allt summeras i en samlad och korrekt löneutbetalning
044_gul

Integrerad helhetslösning

HR+ är fullt integrerat med Medvind WFM för smidig hantering av parallella anställningar. Du kan schemalägga varje anställning individuellt, så att tid och avvikelser kopplas till rätt roll när de överförs till lönesystemet. Detta automatiserar administrationen och säkerställer att alla uppgifter sammanställs för en korrekt och samlad löneutbetalning.

Kontakt

Kom igång med HR+

Har du frågor eller vill du veta mer om HR+ och våra tjänster? Våra experter är redo att hjälpa dig. Ta steget och få personlig service idag!