HRM-system

Kivra

Ge medarbetarna digitala lönebesked – hållbart, smidigt och säkert!
_DSC3584_grön
KTH_svart
sveaskog_svart
praktikertjänst_svart
bae_systems_svart
max_svart
smurfit_kappa_svart
norlandia_svart
kone_svart
arctic_paper_svart
postnord_svart
ica_svart
filmstaden_svart
ambea_svart
SVT_svart
2508_16-9_gul

Vad är Kivra?

Kivra är en digital brevlåda som används av närmare 6 miljoner svenskar för att ta emot myndighetspost, fakturor och lönebesked. Tjänsten är gratis för användaren och nås enkelt via både app och webbläsare, vilket gör den till en praktisk lösning för att hantera viktig post på ett säkert och miljövänligt sätt.

Betydande fördelar med Kivra

Reset-Clock--Streamline-Sharp

Tillgängligt

Kivra samlar all viktig post på ett ställe, vilket gör det enkelt för användaren att komma åt sina dokument när som helst, var som helst, genom appen eller webben.
Padlock-Key--Streamline-Sharp

Säkert

Med säker inloggning via Mobilt BankID erbjuder Kivra en tryggare lösning än traditionella metoder som e-post och brev, vilket skyddar användarens personliga information.
Double-Star--Streamline-Sharp

Hållbart

Kivra minskar behovet av pappersdokument, vilket stödjer hållbara arbetsmetoder och minskar miljöpåverkan. Dessutom sänks administrationskostnaderna, då du endast betalar för utskicken.

Kivra

Säkert, smart och lätt att använda

_DSC1739_grön

Förbättrad kommunikation

Kivra förbättrar kommunikationen mellan arbetsgivare och anställda genom att erbjuda en plattform för meddelanden och viktig information tillsammans med lönebesked. Avsändarportalen kopplar HR närmare medarbetaren, vilket skapar en mer engagerad och informerad arbetsstyrka.
CP-Stairs-sun_DSC5595_grön

Retroaktiva lönebesked

Med Kivra kan anställda få tillgång till lönebesked och dokument upp till 13 månader tillbaka. Detta minskar behovet av manuella förfrågningar till HR och sparar tid och resurser för både arbetsgivare och anställda. Alla lönebesked är enkelt tillgängliga, även efter att anställningen upphört.
_DSC0215_grön

Enkelt att komma igång

Att börja använda Kivra är både enkelt och smidigt. Börja med att beställa integrationen från oss och uppläggning hos Kivra. När detta är klart konfigureras lösningen, och du blir upplagd som avsändare. Informera sedan dina medarbetare om starten med Kivra i förväg. Därefter kan du börja skicka hållbara, smidiga och säkra lönebesked.

Kontakt

Kom igång med HR+

Har du frågor eller vill du veta mer om HR+ och våra tjänster? Våra experter är redo att hjälpa dig. Ta steget och få personlig service idag!